Hogyan válasszunk jó grafikust? Mire figyeljünk?

Hogyan válasszunk jó grafikust? Mire figyeljünk?

Hogyan válasszunk jó grafikust?  Napjainkban Magyarországon grafikai tervezéssel foglalkozó vállalkozást bárki alapíthat. Meglehetősen érdekes terület ez a webtervezéssel, programozással együtt. Éppen ezért a szolgáltatók között könnyedén találhatunk felsőfokú képesítéssel, OKJ-s képesítéssel rendelkező szakembereket. Szép számban akadnak azonban olyanok is, akik egyszerűen autodidakta módon sajátították el a szakma fortélyait.  Nem meglepő, hogy a tapasztalatlan megrendelők tanácstalanok...

bővebben
Hogyan legyenek olcsóbbak a kiadványaink? Mutatom!

Hogyan legyenek olcsóbbak a kiadványaink? Mutatom!

A mai blogbejegyzésemben igyekszem összeszedni azokat a pontokat amelyekkel segítséget nyújthatok azzal kapcsolatban, hogy hogyan spórolhatunk a kiadványok tervezésének költségein. Legtöbb esetben amikor egy cégvezető azzal a megkereséssel fordul hozzám, hogy kiadványt szeretne készíttetni, nem rendelkezik konkrét tervekkel ezt illetően. Ez önmagában nem probléma, viszont tisztáznia kell magában azt, hogy pontosan milyen kiadványra volna szüksége. Az nagyjából hogy épül fel, és körülbelül hogy...

bővebben
HOGYAN ÉRJ EL JOBB HELYEZÉST A KERESŐBEN? HOGYAN HOZHAT A SEO TÖBB BEVÉTELT SZÁMODRA?

HOGYAN ÉRJ EL JOBB HELYEZÉST A KERESŐBEN? HOGYAN HOZHAT A SEO TÖBB BEVÉTELT SZÁMODRA?

Hogyan érj el jobb helyezést a keresőben? Hogyan hozhat a SEO több bevételt számodra? A keresőoptimalizálás azaz SEO lényege, hogy egy weboldal a keresőmotorok találati oldalain a lehető legmagasabb helyezést érjen el. A weboldal a keresőben elfoglalt helyének köszönhetően tehet szert több látogatóra. Akkor a SEO eladja a termékem, szolgáltatásom? A válasz egyszerű, nem. A SEO dolga önmagában nem az eladás. A SEO, ha így tetszik, csak előkészíti a terepet a látogatód számára, akit...

bővebben
Idegen nyelven beszélnek a nyomdában?

Idegen nyelven beszélnek a nyomdában?

Idegen nyelven beszélnek a nyomdában? Aki grafikussal dolgozik együtt, az előbb vagy utóbb szeretne nyomtatott anyagot is készíttetni, hiszen szükség lesz egy kiadványra, árlistára, névjegyre, vagy bármi egyébre ami nyomdaipari termék. Ilyenkor az esetek többségében a grafikus megtervezi a kért anyagot, a megrendelő pedig ennek alapján ajánlatot kér a nyomdától. Általában ilyenkor jön a feketeleves, amikor is az eddig magabiztos megrendelő úgy érzi, hogy egy másik bolygóra csöppent, de...

bővebben
A jól átgondolt arculattervezés már fél siker

A jól átgondolt arculattervezés már fél siker

A jól átgondolt arculattervezés már fél siker Az első benyomás fontos. Nincs ez másképp egy vállalkozás esetében sem. Pár másodperc elegendő arra, hogy véleményt formáljunk egy vállalkozásról. A megbízhatóságot, precizitást sugalló megjelenés olyan hosszútávú együttműködés alapköve lehet, amelynek eredménye a vállalkozás profitjának növekedése. Ezek azok az okok, amiért érdemes kiváló szakembereket megbíznia cége arculatának megtervezésével. A céges arculat nem csak a nagyvállalatok és a multi...

bővebben

A weblapkészítés öt pontja. Hogyan fogjunk neki?

A weblapkészítés öt pontja. Hogyan fogjunk neki? Megvan az elhatározás, szükség lenne egy weblapra. De mégis hogyan fogjunk hozzá? Hogyan lesz a sok kavargó gondolatból egy egységes egész? Első lépésként célszerű eldönteni azt, hogy saját magunk állítjuk össze a szükséges anyagokat, vagy megbízunk egy külső céget azzal, hogy elvégezzék a munkát helyettünk. Jó ha tudjuk, hogy erre is van lehetőségünk. Szükség lesz a drótvázra. A drótváz gyakorlatilag a honlap térképét, felépítését jelenti. Egy...

bővebben

Kövess minket Facebookon is!